22 Mac 2011

Pesta Belon Udara Panas 2011

Belon Udara Panas 2011
Putrajaya diserang lagi oleh beberapa ketul belon udara panas. Ada dekat lebih kurang 20 belon kot….ntah tak ingat pulak nak mengira…

Apa lagi, dengan mengambil kesempatan hari Ahad aku bawak Yasmin dan umi pegi tengok belon. Dalam lebih kurang pukul 5 petang kami gerak ke kawasan berkenaan. Jalan raya memang  agak jem gonjol. Kereta bersepah sana sini. …

Masa tengah syok memandu atas jambatan…tiba-tiba ntah mamat mana slumber dek je kuar dan masuk laluan kete aku. Terkejut beruk dibuatnya (tengah syok layan pemandangan sesak)….Memang hangin kat Myvi tu…aku bagi hon kat 18 kali tapi mamat tu masih gak buat dek je..memang tak rasa bersalah lansung…HAMPEH~

Ok,aku malas nak cite panjang2…ni ada beberapa gambar untuk tatapan kepada kengkawan yg tak dapat nak pegi…

DSC01294
ramai giler orang…


DSC01312
Ni lah belon untuk orang ramai naik…naik pun
belon sangkut tali (tak best)


DSC01308
belon tengah dipam


DSC01321


DSC01323
nasib baik belon tak cucuk jambatan…heheh


Aku malas nak upload gambar lagi. Kalau korang nak tengok gambar lagi sila klik di bawah :
flickr Belon Udara Panas

2 ulasan:

  1. event ni terkena time musim ujan kan. petang2 dah hujan. mesti ramai frust tak dpt naik belon.

    BalasPadam
  2. tak sempat bro nak p sana hehe...aku ada photoshoot kat seremban lak hehe...

    BalasPadam

berbicara