19 Ogos 2011

SAYA BLOGGER PRIHATIN

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia,



SAYA SOKONG TABUNG KEMANUSIAAN SOMALI IRM

“The number of people in crisis has increased by over one million in the
last six months. Over 166,000 Somalis have fled the country to seek
assistance in neighbouring countries since the start of the year, with over
100,000 of those fleeing since May. So far in July alone, almost 40,000
new Somali arrivals have been registered in refugee camps in the region”,
adding that “due to the magnitude of the disaster and to enable us to scale
up a lot more support is needed, as current funding is inadequate to meet
needs.”

05 Ogos 2011

Pernah Dengar Orang Buat Duit Dengan Facebook?

Sekarang ni cakap je pasal facebook,
semua orang tahu. Pelik la kalau ada
orang yang duduk di bandar tapi tak
pernah dengar facebook.

Tapi kalau cerita pasal buat duit dengan
facebook ni pulak, saya yakin hanya
10% saja orang yang tahu.

Tak ramai..

Daripada 10% tu pulak, saya jamin hanya
2% saja yang tahu cara sebenar buat duit
lumayan dengan menggunakan facebook ads.

Ramai yang tak perasan sebenarnya iklan
di sidebar belah kanan tu betul-betul boleh
buat duit.

Macam mana?

Sedangkan di Facebook ada lebih 600 juta
pengguna aktif. Ini bermaksud jika anda letak
iklan anda di facebook, dan hanya 0.01% saja
yang pergi ke iklan anda, anda dah pun ada..

60,000 PELAWAT!

Manakala kalau anda hanya sasarkan di Malaysia
yang hanya mempunyai 11 juta pengguna dan
anda sasarkan hanya 0.1% dari pengguna facebook
Malaysia, anda masih boleh dapat

11,000 PELAWAT!

Cuba anda kira daripada jumlah ni,
katakan 1%  daripada mereka membeli..

Anda akan dapat 110 pelanggan.

Banyak tu?

Nak tahu cara macam mana anda nak manipulasi
iklan di facebook?

Sila layari laman web di bawah ini :

FB Mania oleh Ammar Zahar

Ikhlas,

MOHAMED HATTA MAT YAKOB

p.s. 200 pembeli terawal akan menerima tiket
      ke seminar facebook oleh Ammar.



FB Mania

02 Ogos 2011

PERCUMA Video Buat Duit Dengan Facebook!


Saya pasti anda ada akaun facebook.

Dan saya juga pasti semua orang
disekeliling anda pun ada akaun
facebook.

Tapi pernah terfikir tak untuk
buat duit melalui facebook?

Maksud saya dengan menggunakan
cara yang sebenar.

Bukannya cara yang menjengkelkan
dengan ambil gambar kipas duit,
guna gambar awek palsu dan kaedah
lain yang tak beretika.

Nak tahu cara yang sebenar dan
cara yang lumayan?

Jom kita tengok video percuma
yang ada di dalam ni : FB Ads Mania

Video tersebut percuma je dan
dengan ambil nota dari video
tersebut serta terus aplikasikan
teknik yang diajar, mesti boleh
buat duit di facebook.

Sekali lagi, ini linknya :
FB Ads Mania

Iklhas,

MOHAMED HATTA MAT YAKOB

Credit picture : www.facebook.com