05 Ogos 2011

Pernah Dengar Orang Buat Duit Dengan Facebook?

Sekarang ni cakap je pasal facebook,
semua orang tahu. Pelik la kalau ada
orang yang duduk di bandar tapi tak
pernah dengar facebook.

Tapi kalau cerita pasal buat duit dengan
facebook ni pulak, saya yakin hanya
10% saja orang yang tahu.

Tak ramai..

Daripada 10% tu pulak, saya jamin hanya
2% saja yang tahu cara sebenar buat duit
lumayan dengan menggunakan facebook ads.

Ramai yang tak perasan sebenarnya iklan
di sidebar belah kanan tu betul-betul boleh
buat duit.

Macam mana?

Sedangkan di Facebook ada lebih 600 juta
pengguna aktif. Ini bermaksud jika anda letak
iklan anda di facebook, dan hanya 0.01% saja
yang pergi ke iklan anda, anda dah pun ada..

60,000 PELAWAT!

Manakala kalau anda hanya sasarkan di Malaysia
yang hanya mempunyai 11 juta pengguna dan
anda sasarkan hanya 0.1% dari pengguna facebook
Malaysia, anda masih boleh dapat

11,000 PELAWAT!

Cuba anda kira daripada jumlah ni,
katakan 1%  daripada mereka membeli..

Anda akan dapat 110 pelanggan.

Banyak tu?

Nak tahu cara macam mana anda nak manipulasi
iklan di facebook?

Sila layari laman web di bawah ini :

FB Mania oleh Ammar Zahar

Ikhlas,

MOHAMED HATTA MAT YAKOB

p.s. 200 pembeli terawal akan menerima tiket
      ke seminar facebook oleh Ammar.



FB Mania

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

berbicara