Pages

19 November 2010

Be Part of ChurChurp Today!!!

Salam kepada sahabat-sahabat semua,

Be Part of ChurChurp Today....apa ni? maksudnya Jadilah Sebahagian dari ChurpChurp Hari ini!

Pernah dengar ChurpChurp tak sebelum ni? Rasenya mesti ramai yang dah pernah dengarkan apa benda ni. Bagi rakan-rakan yg taktau lagi ChurpChurp merupakan seekor anak burung yang comel. Sangat-sangat chomel ;)

hai nama saya ChurChurp !!!


Churpchurp kalau kite tengok dia lebih kurang si burung biru Twitter kan?


Tetapi churpchurp BUKAN Twitter. Ia boleh dikatakan dari spesies yg sama-sama sebab dua-dua ni burung heheh....sebenarnya ChurChurp ni persamaan dari segi fungsinya. Fungsi churchurp lebih kurang je macam twitter. Churpchurp boleh tweet tweet jugak ;)

Ok untuk memendekkan cerita ChurChurp ni sebenarnya adalah anak syarikat di bawah naungan NuffnangChurChurp merupakan komuniti pengiklanan menggunakan platform Twitter untuk mengiklankan sesuatu produk atau servis. Churpchurp menggunakan tagline Social Media Solutions Community yang bermaksud penyelesian media sosial masyarakat.

Yang bestnye kita akan dibayar sejumlah wang jika kita tweet assignment (tugasan) yang diberikan. Earning akan diberikan mengikut jenis tugasan dan berapa ramai follower Twitter anda semua. So, apa tunggu lagi marilah berdaftar dengan ChurChurp sebelum terlambat hehehe...

Klik gambar di bawah untuk daftar :


Ingat, 2 perkara penting untuk dapatkan job dari churchurp, anda mestilah mempunyai akaun Twitter dan Facebook. Benarkan akaun churpchurp kita link dengan Twitter dan Facebook (kalau tak link,susah nak dapat job). Tambahkan kenalan di Facebook dan Twitter. Tunggu assignment dari churchurp, jika pihak churpchurp luluskan, anda dapat bayaran $$$$$.

p.s : Untuk keterangan lanjut bolehlah layari di ChurpChurp.




5 ulasan:

  1. comelkn 2-2 burung tu..
    satu churpchurp...
    satu tweet.tweet.haha

    BalasPadam
  2. Churp-churp memang best. Tak silap Yied, Yied join churp-churp bulan October. Tapi dah dapat banyak dah earning....

    BalasPadam
  3. @cik ila:memang chomel 2-2 burung ni ;)

    @yiedpozi:bagus-bagus. teruskan usaha anda!

    BalasPadam
  4. payah gak nak cash out tuk churp2 ni..anyway goodluck

    BalasPadam
  5. @zuriey : sabar.sekarang memang kurang job :)

    BalasPadam

berbicara