21 November 2010

Melepak dengan blogger Hebat (Ben Ashaari) di ALI BISTRO

Baru selesai sesi kuliah asas blogger dari Encik Ben Ashaari. Dah lama jugak tak jumpa beliau. Sebenarnya kiteorang dah berkawan lama. Sejak dari 2006 lagi kot (lupe plak...heheh). Kami bekerja satu bumbung di Kementerian Kewangan. Masa tu kami bekerja sebagai PKS...Pekerja Khidmat Sambilan.

Ada cerita disebaliknya ni...nak tau? Ben Ashaari telah menjadi 'coach' aku secara tak lansung. Beliau lah juga telah mengajar kami (ada 2 3 kawan lagi) berlatih kat gym MOF. Lepas abes je keje, kiteorang akan melepak di gym. Hajat di hati nak badan besar mcm en Ben jugak huhuhu... Tiap-tiap petang mesti pegi gym punya...non stop. Tapi sekarang masing-masing sibuk. Dengan berblog jugalah kami bertemu kembali ;)

Terima kaseh encik Ben Ashaari! Jasa mu dikenang jua~

p.s : Inilah dia Ben Ashaari

4 ulasan:

  1. PKS= Pekerja Khidmat Singkat dik.. klu PTS= Pembantu Tadbir Sambilan... hihihi...

    BalasPadam
  2. bro...steady la...dapat bertemu dengan otai tu...kalah blogger professional Malaysia ini...

    BalasPadam
  3. @ farra8979 : sudah lama...tersilap lerr kak Farra

    @ Norizwan : lain kali jumpa samao-samo pule.terlupe nak ajak bro...sorry ehhh

    BalasPadam
  4. hihihi... tp ben cam x kenal ngan kak farra jek... ke buat2 x kenal? ^_^

    BalasPadam

berbicara