02 November 2010

Bermula untuk menjadi seorang blogger yang serius

Salam kepada semua,

Mulai saat ini, akan ku laksanakan niat yang telah tertangguh sejak sekian lama. Aku nak berblog secara serius dalam dunia internet. Bukan untuk populariti, bukan untuk kemegahan, bukan untuk wang tetapi demi kepuasan diri sendiri. hohoho...aku pelik dan geli sedikit ayat ni. Tapi itulah realitinya.. Insya'Allah...

3 ulasan:

  1. insyaALLAH,SAYA SOKONG .saya berblog pun sekadar suka2 je....tak harap apa2,wang ringgit lagi lah,award jauh sekali.yang penting saya bolih selongkar baca dan ikut blog....itu je kepuasan.
    selamat berblog saudara.muga sukses...aminn....

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Saudara.muga blog lancar....selamat berblog ya.blog saya cincai je....asal ikut blog sesiapa...senang baca apa yang nak.wasalam.MB / MABU saya lah tu.

    BalasPadam
  3. terima kaseh di atas sokongan saudara berdua. ni jadi lagi semangat nih...hehe... ;)

    BalasPadam

berbicara